torsdag 5 januari 2012

Kalas

Idag har det varit kalas för min MINSTING som fyller 6 år idag! Hujedamej, vart tar tiden vägen?!
Nu när barnen börjar växa upp, innebär det att även vi vuxna fyller äldre för varje år? Nej usch. Jag blir aldrig en dag över 25! (22 beroende på vem som frågar) ;)

Kalaset blev, som alltid, väldigt lyckat! Det var släktkalas idag, barnkalaset har vi på Lek- och Buslandet på söndag. :) Hon fick en massa fina presenter, som hon är väldigt väldigt glad över! :) Det var en lycklig, stolt och mycket glad 6-åring som jag precis stoppade i säng. *Tack för idag alla nära och kära*

Jag upptäckte förresten i efterhand att jag missat att skriva om att nyårsafton inte enbart innehöll sällskap ute i skogen utan oxå ett par härliga timmar tillsammans med mamma. Vi åkte till Toys R Us på Backaplan för att köpa presenter till Josefin, och sedan tog vi oss över till andra sidan Backaplan, kikade på Intersport, fikade, var inne på Chilli, KappAhl, mm. En bedårande och trevlig förmiddag tillsammans med mor! :) *Tack!*

Denna veckan har det enbart varit träning måndag och onsdag för mig, som planerat. Idag var det ju kalas, imorgon jobbar jag, lördag är det ingen pass (då ska Peter för övrigt spela tennis så det hade krockat ändå) och på söndag jobbar jag när passet är. :/
På måndag är det i alla fall dax igen! Och tisdag och onsdag.... :) Blir det något mer pass i veckan? Den som lever får se. ;)

Imorgon har vi funderingar på att åka till Lerum och bada, men ingenting är bestämt än. Peter ska ju vara vaken hela natten och kolla finalen mellan Sverige och Ryssland i JVM så det kommer garanterat att vara en trött man jag har imorgon. ;)

Nu orkar jag inte mer för idag. Ha en trevlig helg, och trevlig ledighet imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar