fredag 13 januari 2012

På tiden...

... för ännu en uppdatering känns det som. Inte för att det var så speciellt längesedan som jag uppdaterade, men det har ju hänt lite sedan senaste uppdateringen.

Som jag skrev i förra inlägget så fyllde min skrutt hela 6 år i förra veckan, och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vart tiden tar vägen! :o Helt sanslöst vad fort tiden går!
Jag tyckte inte det var längesedan som det var nyår, och nu är vi redan inne i mitten på januari.... vilket alltså innebär att även jag blivit 1 år äldre! Usch och fy!
Visst nej. My mistake. Jag fyllde ju visst 25 i tisdags.... precis som de senaste åren... ;)

Eftersom Josefin och jag fyller så nära och jag inte fyller jämnt (har ju, som sagt, stannat på 25 men det går ju inte att fira år efter år) så hade vi kalas både för mig och Josefin i torsdags då hon fyllde.
Släktkalas med morfar och Anita, Linus och Johanna, mormor och Lasse, Linda och Robert, Ebba och Frida och Micke. Den vanliga samlade skaran. :)
Josefin fick en massa fina presenter. Minns inte vad hon fick då mitt minne har börjat svika mer och mer det senaste.
Jaja, man blir som man umgås. ;)
Vad jag fick minns jag däremot! Av mamma och syster Linda (samt respektive och barn) fick jag presentkort på Gildaskolan! Ljuvligt! En helkroppsmassage på 1 timme. :) Av mamma fick jag oxå 3 träningsBhar då det behövdes. Mina gamla var trasiga, missfärgade... och på tok för stora! Dom gamla var storlek 48/50, dom nya 36/38. Lite skillnad. ;)
Jag fick oxå kylskåpsmagneter av pappa med familj samt Tassimo mjölkchoklad, 2 förpackningar, av Peter och barnen. :) En alldeles lagom och fin födelsedag.
På Facebook fick jag långt över 100 grattishälsningar på min födelsedag! :)

I söndags hade vi barnkalas på Lek och Buslandet. Det var 7 barn med Josefin, Pontus fick agera barn nummer 8. En lagom skara barn. :)

Denna helgen är jag äntligen ledig. Imorgon är det fotbollsmatch för Pontus kl. 9 på morgonen så någon sovmorgon blir det minsann ändå inte. :/ 8.30 ska dom samlas ute i Lundbystrand. Det blir alltså till att ställa klockan på 7 imorgon bitti för att hinna upp och göra sig iordning och äta frukost innan vi åker.

På söndag är det Disney On Ice! :) Det ska bli kul!

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, sitter på jobbet och rasten börjar ta slut. Ikväll blir det träning, för 4e gången denna veckan. Sedan blir det mys med godis och film. :)
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar