söndag 12 augusti 2012

Kvällar är inget bra....

Nej, att arbeta kväll är inget bra för mig, trots sovmorgon och ledig tid på dagen (undantaget när jag är här i Eriksberg på dagarna istället). Det är precis som att min hjärna stänger av på eftermiddagarna, och håller sig avstängd största delen av kvällen.
Jag missar så mycket mer och gör så mycket mer fel på kvällen jämfört med dagen. Jag vet inte vad det är som gör mig sådan, men så är det. Sådan är jag! :/

Idag är det återigen ett lååångt arbetspass, precis som igår. Närmare bestämt mellan kl. 10-23. Imorgon jobbar jag återigen kväll, fjärde kvällen på rad blir det imorgon. Hujedamej, hur ska den kvällen sluta?! :o
Är det fint väder även imorgon, som det var igår och verkar bli även idag så tar jag med mig barnen och åker och badar. Det får nog bli Aspen eftersom jag ska jobba på kvällen och känner mig stressad om vi åker för långt.

Nu har jag och Peter börjat diskutera vintercamping. Skrea erbjuder vintercamping from. i år och vi är lite sugna på det. Det är inte mycket extra pengar jämfört med om man vill stå 1 månad längre, ställplatsen samt pallen.
Samtidigt är det en hel del pengar, och vi har ännu inte bestämt för om vi tror att vi kommer att utnyttja det eller inte. Inget tält kommer att få vara uppe. Enbart golvet kommer att vara på plats.
Blir det vintercamping blir det inga skidor! Det blir antingen eller för isåfall kommer julen att firas nere i vagnen. :)
Jaja, det återstår att se.

Nu ska jag jobba vidare. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar