fredag 9 november 2012

Ytterligare en vecka....

Jaha, då har ytterligare en vecka passerat i skolan. Höstlovet och mina lediga dagar sprang iväg i en rasande fart!
På Åby hade jag och barnen det jättebra! Pontus hade även kompisen Linus med sig. Totalt var vi där i 5 timmar, från att vi kom tills vi kom därifrån. En heldag med bad med andra ord. :)
Efter badet blev det direkt upp till handbollsträningen för lilltjejen, innan det blev träning för min del. Dock hade jag inte hunnit äta något vidare under den dagen så jag var ruskigt trött under passet. Var på väg att ge upp efter lite mer än halva passet. :(
Med andra ord; viktigt att äta ordentligt inför ett träningspass!

Igår kväll var det ett specialpass på Sats i Mölnlycke. Det var 90 minuters 90-talsklassiker. :) Tillsammans med mammsen tog jag mig igenom det passet. Denna gången gick det betydligt bättre då jag hade ätit bra hela dagen igår! :)

Idag har jag varit ledig. Jag har varit hemma hos syster Johanna på en fika. Sedan åkte hon med mig till Bengts Husvagnar för att äntligen hämta hem luckan som gick sönder i husvagnen i somras. :)

Till helgen är det återigen jobb för mig. Sista intensiva helgen innan jag äntligen börjar jobba normala antalet helger igen, med andra ord i snitt varannan.
I onsdags var jag på hudmottagningen i Frölunda för att kolla upp mina utslag i ansiktet. Det visade sig vara så enkelt som vuxenakne, men jag fick tabletter, ett sorts antibiotika mot det. Mot rosacea. Tetralysal heter tabletterna och ska tas i nästan 3 månader.
Jag känner, efter enbart tre dagar, redan förändring så jag tror verkligen på detta!
Dessutom var jag tillbaka på ArtClinic och träffade kirurgen som opererade min buk i onsdags. Han var nöjd med mitt resultat och sa att det såg skitbra ut. :) Han fotograferade mig, och så fick jag med mig en cd-skiva hem med före- och efterbilder! Shit! vilken skillnad! Har aldrig tänkt på den stora skillnaden tiidgare, att jag faktiskt var så stor över magen innan.
Han poängterade att det viktigaste nu är att hålla vikten, för att behålla ett bra resultat. Jag är oxå grymt nöjd med resultatet! :)

Nu ska jag hänga tvätt! Ikväll blir det Johan Falk, den 5 och nästsa sista. ;) Kram!

1 kommentar:

  1. Ni har det lika hektiskt som vi förstår jag :)

    Kul med positivt besked från läkaren! Kram

    SvaraRadera