onsdag 12 oktober 2011

Fel på Blogspot!

I förra veckan när jag satt uppe hos syster vid motellet och skulle försöka mig på en uppdatering så insåg jag att det inte gick att uppdatera bloggen där heller! Jag som hela tiden trott att det varit min dator det varit fel på, men uppenbarligen måste det vara blogspot´s sida som knasar. :/ Det är mycket möjligt att jag, på något sätt, kommit åt någon knapp och på så sätt spärrat nya uppdateringar, men jag har ingen aning!
Frusterande är det i alla fall att inte kunna uppdatera bloggen från någon annanstans än via telefonen. :(

Igår fick jag äntligen min vilja igenom: Vi bokade biljetter till Tomas Ledins show till våren!! :) Den 18:e februari smäller det! Tillsammans med J och C ska vi gå och se showen. Vi beställde matplatser så att vi förhoppningsvis kommer hyfsat nära scenen. :) Biljetterna släpptes igår och när jag ringde igår kväll började dom redan ta slut! :o Snacka om dragplåster!
Ja, det ska bli en härlig upplevelse och en magisk kväll att få gå och se på Tomas Ledin. Peter har inte varit intresserad av att gå, därför jag inte bokat biljetter tidigare, men nu frågade jag om J och C ville gå med, och det ville dom gärna så då får även Peter så snällt följa med. ;)

Idag ska jag iväg till min syster ett par timmar igen. Jag har semester denna veckan, men det är ingenting jag talat om för dagis då Josefin är i STORT behov av att få vara på dagis på dagarna! :o
Trotsig 5, snart 6-åring BORTSKÄNKES! Det är rena kriget här hemma nu, hon är hopplös! :( En ständig fajt med lilla loppan här hemma som totalvägrar att lyssna!
Det är smällar man får ta när man skaffar barn, JAG VET! Men det gör inte denna stunden och denna åldern lättare för det. Det är tur att det, förhoppningsvis, enbart är en övergångsperiod, och att hon snart lugnar ner sig. Hon har fått all trots Pontus aldrig hade.
Han hade en kort trotsperiod i samma ålder som Josefin är i nu, innan han fyllde 6. Men resten av trotsperioderna har vi blivit förskonade från av honom. :) Med andra ord tar hon igen med hästlängder det han aldrig gjorde. ;)
Nej, nu ska jag fixa det sista här hemma innan jag ska bege mig till syster yster. :)
Nästa vecka lutar det troligtvis åt karaoke, första gången på jääätte jäätte länge. Det ska bli kul! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar