onsdag 5 oktober 2011

Motellet

Just nu sitter jag uppe vid motellet och hälsar på lillasyster som jobbar här ett par timmar idag. :) Innan jag själv tar mig ner till jobbet för ett kvällspass. Skönt med lite sovmorgon idag, även om det blev en tidig morgon då Pontus som vanligt skulle till skolan, jag upp och tvätta och duscha och Josefin till Mulle med dagis.

Idag är det bara 5 arbetspass kvar innan jag slutar! :( Det känns jobbigare och jobbigare för varje dag som går. Jag börjar ångra att jag sa upp mig så snabbt och inte bad om tjänstledigt för att prova hur det nya jobbet blir. På så sätt hade jag ändå haft ett underbart jobb att komma tillbaka till, om det mot förmodan inte fungerar i Mölnlycke! Men men... det är lätt att vara efterklok! :(

De senaste dagarna har jag mått dåligt. Mycket att tänka på, mycket som cirkulerar runt mig just nu. Jag har de senaste dagarna umgåtts mycket med lillasyster. Jag behöver prata just nu, och då passar lillasyster väldigt bra. :)
Jag har dessutom inte ätit något vidare sedan i fredags. :( Jag har den senaste veckan gått ner nästan 5 kilo och fortsätter att gå ner. Inte för att jag egentligen har något emot det eftersom jag behöver gå ner ytterligare ett par kilo, men detta är kanske inte rätta sättet? :/ Men jag mår illa så fort jag äter så det blir inte mycket mat för min del för tillfället. Så värst hungrig är jag inte heller. :/
Men men... det blir väl bättre med det oxå så småningom. Bara alla demoner försvinner från mitt huvud så ska nog även jag kunna bli människa snart igen. ;)

Nej, nu är det dax för mig att vara lite social mot syster innan jag beger mig mot jobbet.
Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar