söndag 16 oktober 2011

Klättrar på väggarna!

Idag är det andra dagen som jag knappt kommer utanför dörren. :( Josefin är fortfarande lite halvkass så Peter har fått ta med Pontus till både fotboll och innebandy hela helgen eftersom Josefin har fått stanna hemma och jag har fått vara hemma med henne.
Idag är hon dock mycket bättre så imorgon blir det dagis för henne igen.
Ikväll ska jag iväg och träffa Findus, så då kommer jag i alla fall utanför dörren ett par timmar! :)

Nu har jag äntligen tagit tag i träningen igen! :) Måndagar och torsdagar har det varit träning för mig de senaste två veckorna, och så blir det även nästa vecka. :-)
Skönt att vara igång igen.

Imorgon börjar min första dag att gå bredvid i Mölnlycke! Nu börjar det kännas lite nervöst, men det blir nog bra i slutändan när jag väl kommit in i allting.
Eftersom dessutom fina fröken J ringde igår och ville komma hit så vet jag att vänskapen kommer att bestå, så den biten behöver jag inte längre oroa mig för. :)

Det känns som om jag har mycket positivt och mycket att vara glad över i mitt liv i dagsläget! :)
Allting kommer väl, med andra ord, att ordna sig även för mig. Vikten fortsätter att gå neråt. Totalt är det nästan 64 kilo neråt nu, och jag har äntligen nått mitt mål, att komma under 80. :) Nu är det bara att kämpa några kilon till innan jag förhoppningsvis blir nöjd. ;)

Nu ska jag ta tvätten. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar