lördag 10 december 2011

Dax för Update!

Ja, nu var det på tiden för en uppdatering igen.
Egentligen händer inte så mycket för tillfället, samtidigt som det känns som att allting händer på samma gång... som alltid!
Vi har just nu många bollar i luften här hemma, och jag hoppas att det tillslut ska bli någonting bra av det hela i slutändan. :)

Idag har jag återigen gett mig på ett monsterpass på spinningen. Samma kille som förra gången, Ronny, hade även idag ett pass på 2,5 timme. 15 minuter stå, 15 sitta, 15 minuter stå, 15 minuter sitta, osv... genom hela passet med 3 pauser under hela passet, en total vila på 10 minuter. Idag var jag dock tröttare än jag var vid det förra monsterpasset, men jag lyckades ändå kämpa mig igenom hela passet!! *Eloge till mig själv* Passet är grymt roligt och utmanande! Inte blir det sämre heller av att jag tycker bra om instruktören. ;)
Efter träningen var det snabbt in och duscha och sminka sig, för att sedan bli upphämtad av mamma och sedan hämtade vi barnen, för att åka vidare till Bäckebol ett par timmar där vi fikade och gick lite i affärer. :) På vägen hem smet vi in på Hemmakväll och lånade filmen Hopp. :)
Ikväll blir det lite ost och kex framför Hopp. :)
Imorgon är det fotbollscup för Pontus, och på eftermiddagen/kvällen är det avslutning på innebandyn. Med andra ord, en fullbokad helg även denna helgen. ;)

Nu är det WordFeud innan myset!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar