söndag 11 december 2011

Magsjuka...

Istället för fotboll och innebandy blev det magsjuka på lillprinsen här hemma. :( Kräket stod som en fontän ett par gånger igår kväll samt inatt. :( Dock är han redan nu bra, så det blir till att han får vara hemma imorgon men gå till skolan igen på tisdag. :)
Som tur är så jobbar jag kväll imorgon så Peter kommer hem lite tidigare så får Pontus vara ensam hemma ett par timmar innan Peter kommer hem.
Jag ska på julbord med jobbet imorgon. ;) På Råda Säteri. Det sägs att det är jättegott julbord där så det ser jag fram emot!! :-)

Planerna för idag blev ju, som kanske förstått, förändrade vilket innebär att det istället blir en lugn söndag för våran del. Jag var iväg på lite ärenden för en stund sedan men nu är jag hemma igen och här har jag planerat att stanna resten av kvällen.

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar som jag inte läst på långt över 1 månad! :o Tack och Hej! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar