tisdag 4 september 2012

Celsius...

... Jaa, då har jag introducerat Celsius för älskade mamma, som upplevde det som positivt. :) För er som inte vet vad Celsius är för något så är det en dryck som, i samband med en varierad kost och en aktiv livsstil, ökar förbränningen.
Den finns i flera olika smaker, tex. Citron/lime, Vilda bär, Jordgubb/kiwi/, Persika/Mango, Apelsin. Vissa är med kolsyra och vissa utan. Celsius innehåller till viss del koffein, antagligen för att man ska kunna känna sig lite piggare innan ett träningspass.
Det är inget komplement för mat eller liknande, mer en extra resurs för att få hjälp med förbränningen. :)

Danmark var magiskt!! Helt otroligt underbart kul, vilken underbar upplevelse att ha fått se Lady Gaga LIVE!! :) Jag är sååå glad att jag har fått se henne! 
Det är på en sådan här konsert som man inser hur många hits hon faktiskt gjort. Alla hennes låtar har ju slagit igenom ordentligt. Hit efter hit har hon levererat de senaste åren! :)
Tyvärr har jag inte så mycket bilder att ge er för tillfället, då mitt minne i kameran blev fullt eftersom jag glömt att tömma kameran innan resan. :( Men Sofia tog en massa bilder som hon lovade att ge till mig! :)
Så håll tillgodo, bilder kommer.... men inte just nu. ;)

Idag är det kvällsjobb som gäller för mig. Närmare bestämt 16.30-23.00. Jag har ingen som helst lust att jobba ikväll, men men... jobba måste man ju, så.... det är bara att ta sig dit och se glad ut.
Imorgon är det samma tid som gäller. Skönt med en liiiten sovmorgon på morgonen. Idag ringde klockan 06.20 eftersom jag hade planer på att träna ett spinningpass kl. 07.15 imorse.... Sagt och gjort, jag väckte barnen, fick iväg dom till fritids och begav mig mot Friskis, och spinnade tidigt imorse. Underbar start på dagen! :)

Till helgen är det jobb som gäller. Efter att ha varit ledig 3 helger på rad nu, jobbar jag nu istället 2 helger på rad. :/
På lördag efter jobbet ska vi hem till pappa och Anita för att fira att Anita fyllt 50. Det kommer bli trevligt. :)
Då jag har haft väldigt svårt för att veta vad jag (vi) ska ge henne i present, har jag än idag, inte köpt någon present ännu. Inte likt mig att vara ute så sent, är i regel alltid i god tid med sådant här, men har som sagt inte haft någon aning om vad vi ska ge henne.
Nu vet jag... Skriver det dock inte här, men imorgon eller på torsdag köper jag presenten, i god tid innan kalaset. ;)

Nu ska jag fortsätta med middagen innan jag åker till jobbet om ca. 1½ timme. Tack och hej! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar