fredag 11 januari 2013

Fullt upp!

Just nu är vi inne i en hektisk period, både på jobbet och privat. På jobbet jobbar jag mycket extra. Hittills i år har jag hunnit med fyra extrapass, och som ni alla säkert har koll på så har det inte gått så värst många dagar på detta året än!
Det är kaos på jobbet, ständiga sjuka! Det är skönt när lönen kommer i slutet på månaden, men jobbigt när man är mitt uppe i det.
Idag har jag dock varit ledig, en välförtjänt ledig dag då jag arbetade dubbelpass både i onsdags och igår.

Imorgon är det dax igen. Visserligen ett kort pass; 7-12, men ändock ingen sovmorgon. :/ Peter ska köra mig till jobbet och hämta mig imorgon, för att vi ska hinna till Pontus fotbollsmatch efter jobbet. Imorgon kväll är det dessutom pyjamasparty för lilltjejen som ju fyllde 7 i lördags! :) 
På söndag är det åter jobb 7-12, sen är det raka vägen ner till Lindome för att titta på när Pontus spelar Snickarcupen, för att efter det bege oss direkt till Alingsås för kalas för Ebba som fyller 12 år idag! *Grattis*
På måndag är det jobb 7-12, sen är det massage på Gildaskolan samt lunch med mamma som gäller under eftermiddagen. :) Äntligen ska jag använda presentkortet jag fick i present förra året! :)

Vid detta datumet nästa år är jag bortrest. Ni som känner mig vet vilken ångest jag har över att fylla 0ad nästa år, så därför har jag redan nu planerat att åka iväg runt min födelsedag nästa år. Närmare bestämt den 9-11 januari. Vart det bär av vet jag/vi inte än, men någonstans bär det av! ;)

I lördags var det Disney On Ice! Det var riktigt fint och en hellyckad dag! Josefin hade ju Meja med sig och det märktes att hon var med redo för det i år, för hon var väldigt fascinerad och intresserad denna gången jämfört med tidigare gånger då hon haft myror i rumpan. :)

Ikväll blir det fredagsmys framför Gladiatorerna, varma mackor och godis. :)

Tack och hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar