fredag 17 februari 2012

Fredag idag

Idag är det fredag, vilket innebär att det är lördag imorgon! :) Lördag imorgon innebär TOMAS LEDIN! :) Yeajh! Det ska bli såå himla kul, som jag sett fram emot detta i en evighet!!

Just nu sitter jag på jobbet och ska göra s.k. IGP, men eftersom mina vårdtagare knappt har någon hjälp, och den som har mer hjälp nyligen uppdaterade sitt bistånd så finns det inte så mycket för mig att göra för tillfället. Snart får jag gå hem, rättare sagt om en timme ungefär. Då blir det, som vanligt, att åka och handla då det behövs lite mat där hemma.
Ikväll blir det för övrigt lugnt. Pontus sover hos en kompis så det är bara jag, Peter och Josefin hemma. Det blir lite god mat samt mys framför tvn. :)

Nu ska jag vara social mot mina arbetskamrater innan jag ska gå hem... äta lite vore inte helt fel heller. ;)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar