onsdag 22 februari 2012

Tomas Ledin!

Showen med Tomas Ledin i lördags var MAGISK!! :) Helt fantastiskt!! Bra låtar, humoristisk, han bjöd på sig själv. Ja det var bra rakt igenom.
Dock var jag sjuk så tyvärr kunde jag inte njuta till fullo som jag önskat. :( Jag blev sjuk redan i fredags kväll och är fortfarande sjuk, har fått någon j-kla förkylning som inte riktigt vill släppa, och den har gjort mig helt utslagen. Jag bara sover på dagarna, orkar ingenting. :(
På jobbet är det tydligen fler än jag som är sjuka, nästan halva styrkan är borta så därför fick jag order igår om att inte komma tillbaka förrän jag är helt frisk, för att inte smitta resten av styrkan. :/
Imorgon är min lediga dag, så på fredag är det ändå dax för mig att jobba igen. Det är en hyfsat kort dag på fredag, slutar redan 14.30, och sedan är jag ledig fram tills lördag 15.30 :)

Nästa vecka åker jag och Peter upp till Sthlm! :) Det ska bli mysigt! Vi ska bo på ett nyöppnat hotell som ligger mitt på Hötorget som heter Grand Central. :)
Sthlmsbesöket ska bestå av att först besöka Sophiahemmet för min 2-årskontroll, sen ska vi checka in på hotellet (tveksamt om vi hinner det innan läkarbesöket). Efter det ska vi bekanta oss lite med omgivningarna, bland annat bestämma oss för vilken biofilm vi vill se på kvällen. En tripp till Gamla stan hoppas jag på oxå, det är ju såå fint där! :) Vi ska oxå hitta någon fin och mysig restaurang att äta på på kvällen. :)
Ja, så kommer vår Sthlmsresa att se ut.... så gott som. :)

Nu ska jag lägga mig igen, ögonen går snart i kors på mig. :( Natti Natt!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Hoppas du mår bättre nu. Spännande med två-års kontroll och en helg i Sthlm.

    Ang. Fridas kalas har vi inte bestämt något än, vi kanske delar upp det på två gånger eftersom inte mamma är hemma heller. Jag hör av mig, men det blir definitivt ingenting den 3 mars i alla fall.

    Kramisar

    SvaraRadera