torsdag 12 april 2012

Det närmar sig!

Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag återigen ligger på operationsbordet. Jag är otroligt förväntansfull, det ska bli så himla skönt att äntligen få det gjort! :)

Det är inte bara operationen jag längtar efter, igår var det dessutom bara 2 veckor kvar tills husvagnen ska dras ner! :) Redan nästa fredag börjar säsongen, men då Peter har planer på att jobba nästa helg så gör vi som planerat och kör ner vagnen onsdagen den 25 april, alltså knappt 2 veckor kvar! :)

Till helgen har Pontus fotbllsläger i Lexby, vilket alltså innebär att Peter får köra mig till jobbet både lördag och söndag morgon stackaren. Han måste ju ha bilen under dagen för att kunna ta sig till fotbollen. Josefin ska vara hos farmor ett par timmar på lördag, innan hon ska på kalas hos grannen Angelina som fyller 8. På söndag ska hon vara hos mormor ett par timmar, för då är det dans som gäller för fröken.
Dansuppvisningen är ju om lite drygt 2½ vecka, så nu känns det extra viktigt att hon får gå på dansen, så att hon lär sig allting. :) Ska bli spännande och kul att få se på hennes första uppvisning! :)

Nu ska jag plocka in lite tvätt.... som vanligt. ;)

Tack och Hej, ikväll är det jobb 15.30-23.30 som gäller för mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar