fredag 6 april 2012

Oj oj Oj!

Oj Oj! Jag såg nu att det visst var ett tag sedan som jag uppdaterade här. Fast jag har faktiskt en giltig orsak, då datorn varit inlämnad på reparation i ca. 2½ vecka. ;)
Reklamationen godkändes och reparationen täcktes av försäkringen! :) Ibland är man glad över att man väljer försäkringar. Dom har bytt ut heatsink. Det säger mig absolut ingenting, men nu funkar den i alla fall som den ska och det är huvudsaken!
Dock hade jag hoppats på att datorn varit utom all räddning så vi istället kunde fått en ny för en självrisk på 400 kronor, men men... bättre än att ingen dator ha alls i alla fall!

Den senaste tiden som gått har jag jobbat otroligt mycket! Innan min lediga dag i tisdags hade jag jobbat 11! dagar i rad! Behöver jag tala om att hjärnan var mos och att det var en välförtjänt ledighet jag längtade efter i tisdags? :)
Idag är jag oxå ledig, efter att ha jobbat till 23.30 igår kväll, och ska även jobba resten av påsken, det vill säga, lördag söndag och måndag.

Tyvärr är jag lite tråkig idag och förser inte med alltför mycket uppdatering. Jag orkar nämligen inte, varit himla trött det senaste på grund av allt jobb samt allting runt omkring.

Vill i alla fall önska er alla en GLAD PÅSK!! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar