fredag 20 april 2012

Lady Gaga!

Efter att ha suttit i telefonkö i över en halvtimme, samt även Internetkö lika länge, för att få köpa biljetter till Lady Gagas show i Globen i augusti, fick jag så småningom, när jag väl kom fram, reda på att biljetterna var slut! :o Helt sanslöst vad fort biljetterna tog slut!
Därför blev det för oss tre som ska gå, aningen oplanerat, men lika välkommet för det, istället en tripp till Köpenhamn för att gå på Lady Gaga på Parken i Köpenhamn istället! :)
Det kommer att bli sååå kul, någonting jag verkligen ser fram emot! Jag har tidigare nämnt för bland annat lillasyster Johanna, att jag gör vadsomhelst för att få gå och se på Lady Gaga, så detta är någonting jag sett fram emot länge!! :)

I övrigt mår jag helt ok. Jag opererades ju i tisdags och jag har än så länge återhämtat mig riktigt bra. Självklart har jag ont emellanåt och jag är fortfarande oerhört trött eftersom jag knappt sover på nätterna, men jag går på smärtstillande ett par gånger om dagen och jag försöker att vila så mycket jag kan på dagarna.
Läkaren plockade bort totalt 1300 gram fett samt hud och sydde ihop mina muskler 8 centimeter, så med andra ord var det mycket överflöd att plocka bort. ;)
Men jag är sååå nöjd, och jag är glad att jag tagit mig igenom det här! :)

Det är många som hört av sig till mig och frågat hur det har gått, och hur jag mår och det uppskattas verkligen och det betyder otroligt mycket och värmer i hjärtat! *Tack!*
Idag hade jag fina Sofia här på besök. *Tack för idag hjärtat!*

Nu ska jag hänga upp tvätt, ikväll är det fredagsmys med familjen som gäller! :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar