torsdag 15 augusti 2013

Falkis!!

Sedan i tisdags är jag nere i mitt älskade Falkenberg igen! Denna gången har syster Linda, Ebba och Frida varit med nere ett par dagar. :) Vi kom ner tillsammans i tisdags och dom tog med sig Pontus hem idag medans jag och Josefin stannar kvar tills imorgon. ;)
Vi har haft ett par mysiga dagar tillsammans, även om vädret tyvärr inte har varit på våran sida. I tisdags regnade det, haglade, åskade och blixtrade och vi satt och funderade på vad vi gjorde här. Natten bestod också av regn, men ingen vind som tur är.
Igår var vädret bättre, även om det regnade till och från så gott som hela dagen. Syster bjöd oss på god middag på Harrys igår, något som verkligen uppskattades! Det var jättegott! *Tack älskade syster* och tack för dessa dagarna, jag har haft det jättemysigt! :)

Imorgon förmiddag startar Partille IFs fotbollsskola. Fredag, lördag och söndag mellan 10-15 är det fotbollsskola denna helgen, vilket alltså innebär att det inte blir något Falkenberg denna helgen!
Nästa helg, sista helgen i augusti, så ska tältet ner om vädret tillåter. :( Ångest över att tiden gått så fort, snart är säsongen över och tråkiga hösten och vintern i Partille väntar. :(

Men nu vill min dotter se på film. Hörs en annan gång! Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar