onsdag 7 augusti 2013

Slapp mina 8 dagar!

Jag slapp mina 8 arbetsdagar i rad. Samordnaren på jobbet frågade igår om jag ville ha semester idag. Vi har fått så lite att göra just nu så dom vill att vi ska ta ledigt. :) Det tackade jag ja till så idag blev det en semesterdag. Jag har även bett om semester på fredag. Hoppas det oxå går att lösa, hade varit skönt att få komma iväg i tid ner till Falkenberg på fredag.
Dock arbetar jag helgen; kväll lördag och söndag, men jag pendlar på lördag och på söndag åker vi hem tidigt eftersom Pontus ska ha samling för cup i Alafors 8.30 på söndag morgon. :/
Imorgon är första fotbollsträningen för hösten! Nu drar allting igång igen med cuper, träningar och matcher. Hur kul man än tycker att det är så måste jag erkänna att det är ganska lugnt och skönt på sommaren utan en massa fotboll hela tiden.
Till hösten börjar ju dessutom Josefin att dansa igen, så snart har hon både handboll och dans. Kul även för henne att få ha lite aktiviteter. Nyttigt och bra om inte annat. ;)

Nu är maten snart klar, chili con carne med ris blir det idag. Jag har varit iväg och tränat med mamma under dagen idag. Skönt att få röra på sig, passar på när jag ändå fick ledigt! :)

Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar