måndag 5 augusti 2013

Valet och kvalet....

Just nu tränar jag på Sats sedan oktober förra året, och trivs egentligen väldigt bra med det. Har även börjat träna en del på gymmet för att variera min träning lite, vill inte längre enbart köra spinning. Jag går då på Stairmastern, min nya favorit. Man bränner mycket på den och den är väldigt rolig att träna på!
Vad jag har beslutsångest över är om jag ska återgå till Friskis igen eller om jag ska vara kvar på Sats. Som jag skrev så trivs jag väldigt bra på Sats, men det som from. september i år lockar på Friskis är att dom ska börja med IndoorWalking, något jag verkligen längtat efter att få börja med, och eftersom jag, av någon anledning, är emot Sportlife, så har jag aldrig haft tillfälle att prova på IndoorWalking eftersom det tidigare enbart varit Sportlife som haft det. Men nu ska alltså Friskis och Svettis i Partille börja med detta och det gör att jag inte vet vart jag vill fortsätta träna någonstans! Sats på Torpavallen, där jag tränar mest, är fint och lättillgängligt och där har jag även mamma att träna med, plus att jag tycker om deras kombination av spinning/core. Samtidigt så är jag väldigt nyfiken på IndoorWalking!!!
Jaja, det tåls att tänkas på ett tag.

Idag kom jag hem från vagnen. Har varit där sedan i fredags. Eftersom jag bytt helg med Sofia så fick jag tre dagars ledighet denna helgen (lördag, söndag, måndag) och stannade därför kvar en natt extra. Tyvärr innebär bytet att jag istället jobbar åtta dagar i rad med start imorgon. :/ Smällar man får ta ibland när man byter pass med varandra. Sofia ska på bröllop på lördag och ville därför vara ledig helgen som kommer och eftersom Pontus har cup till helgen så passar det mig bättre att jobba helgen som kommer och varit ledig helgen som varit. :)

Nu ska jag göra mig färdig för ikväll. Jag hoppas att det kommer någonting bra att titta på på tv ikväll, har ännu inte kollat efter.
Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar