torsdag 7 juli 2011

Första dagen...

Igår var det första dagen på jobbet på ca. 3 veckor (sedan den 13 juni för att vara exakt) och det kändes skönt att återfå rutiner igen.
Inte nog med att det var första arbetsdagen igår, jag började dessutom 6.45! :o Lagom trött åkte jag hem kl. 16 och hämtade barnen, för att sedan ta det lugnt hela kvällen igår. Ingen tvätt, ingen disk, ingenting.
Innan läggdax igår kollade jag och Peter på den nya Irene Huss-filmen Den som vakar i mörkret. Riktigt bra film, jag gillar dom filmerna! :) Härligt att Irene Huss är tillbaka, och med ALLA samma skådespelare som dom tidigare filmerna!! :)
Några av filmerna är dessutom inspelade i Allum. ;)

Idag är jag ledig. Alltså en mjukstart: Jobba igår och vara ledig idag. :p Dock är detta bara lugnet före stormen då jag, from. imorgon, jobbar fredag till fredag utan ledighet. :s Ett val jag gjort själv, men men... Tur att man trivs på sitt arbete! ;)

Nästa helg ska vi cykla till Glommen i Falkenberg ett helt gäng (en sträcka på ca. 1,3 mil)! Det ska bli trevligt. Det är kräftfestival där, så det är bland annat tivoli, knallemarknad, lite gott att äta, mm. :)

Här nedan kommer lite bilder från tiden i husvagnen det senaste: :)





Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar