lördag 2 juli 2011

Medeltidsdagarna

Eftersom regnet, i alla fall största delen av dagen, lyste med sin frånvaro så packade jag och barnen in oss i bilen och åkte till Varberg, till Medeltidsdagarna på Varbergs fästning. Pontus fick skjuta med armborst och Josefin fick rida på en ponny innan vi tog oss till världens längsta kö på Fästnings Terrassen för att ta oss något att äta. En evighetskö som aldrig tog slut... men gott var det och väl värt väntan för det är en underbart fin utsikt på den "restaurangen"!! :)

Efter fästningen åkte vi hem. Lagom till att vi kom hem kom regnet. :p Vi klarade oss precis. Idag har det varit en riktigt varm och klibbig dag, usch och fy vilket jobbigt väder det har varit idag! :(

Eftersom blogspot.com fortfarande strular så kan jag tyvärr inte kommentera någon blogg från den sidan längre, så därför kommenterar jag här:

Älskade syster L: Jag har inte slutat läsa din blogg, men som jag skrev så kan jag inte längre kommentera. Jag blev oerhört rörd av det fina du hade skrivit på Pontus födelsedag. *Jag älskar dig* Jag hade heller inte glömt av er igår, jag tänkte på er. :) Jag lovar att det inom kort kommer att komma upp lite bilder på bloggen, har en MASSA bilder att lägga in i datorn och sålla bland! ;)

Kram

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag har inte heller kunnat kommentera på andras bloggar, men lyckades med din när jag inte fyllde i rutan "fortsätt vara inloggad"... Låt rutan vara tom och se om det funkar :-)

    Älskar dig med!

    SvaraRadera