onsdag 29 juni 2011

Underbart!

Både igår och idag har vi haft strålande sol och underbart väder, vilket inneburit stranden i närmare 5 timmar för mig och barnen både igår och idag. :)
Det känns såå underbart att värmen äntligen dykt upp ett par dagar! Dock ska det ju redan till helgen igen bli trist och tråkigt väder. :(
Tyvärr för detta härliga väder med sig en massa allergi för min del. Min näsa snorar ordentligt för tillfället och på morgonen klias det så mycket i ögonen att jag blir galen. Jag har kliat så mycket att det gör ont i ögonen. :(

För en stund sedan fick vi tyvärr reda på att Emil inte följer med ner hit på fredag. Lite tråkigt för Pontus som sett fram emot detta, men som tur är har han massvis med kompisar här på campingen. :)

Från att imorse ha blåst ganska ordentligt till helt vindstilla, på bara ett par timmar! :o Det var så varmt förut att jag blev tvungen att ta mig en KALL dusch, men Gud så skönt det kändes! Jag blev människa igen efter den kalla duschen. :)

Nu ska jag strax ropa in min dotter. Det blir ganska sen läggdax här nere och inte riktigt rutinerna dom är vana vid hemma. Men men... smällar man får ta när det är semester. ;)

Tack och Hej!

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha det härligt! Vill gärna se lite kort också :-) Kramar

    SvaraRadera