lördag 11 juni 2011

Datorn helknäpp!

Min dator har blivit helknäpp, den lever ett helt eget liv och snart går det inte att göra någonting vettigt alls med den!
En omformatering av datorn är på sin plats, men först måste jag hitta någon som vet hur man gör, som kan hjälpa mig, och så måste jag se till att spara alla mina bilder, filmer samt musiken på en extern hårddisk, alternativt ett USB-minne.
Jag gör ett försök att uppdatera, för som ni vet så har även bloggen levt sitt eget liv det senaste och inte gått att uppdatera. :( Men, som sagt, idag gör jag återigen ett försök.
Just nu sitter jag och barnen nere i husvagnen medans Peter är hemma. Han skulle jobbat idag, men på grund av en kollega som inte kunde hålla sig från spriten igår kväll så fick dom åka hem, tidigare än planerat. :s
Jag och barnen har planerat att stanna här nere tills på måndag då dagis och fritids är stängt och jag inte börjar jobbet förrän kl. 18 på måndag kväll efter att ha varit tvungen att byta med J.H. eftersom, som sagt dagis och fritids är stängt.
På tisdag morgon blir jag inlagd på avdelning 350 på Östra sjukhuset. Jag har äntligen fått en tid för operation, för att operera bort min gallblåsa! :) I onsdags fick jag samtalet om att det finns en tid för mig på tisdag, så tisdag morgon kl. 8 ska jag infinna mig på avdelningen.
Nu ska jag gå på toaletten innan jag har lovat att spela lite badminton med Josefin. :) Ha en bra kväll alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar