söndag 12 juni 2011

Suck.

Ja tyvärr så kan jag fortfarande inte uppdatera mina inlägg, vilket innebär att jag nu får skriva för glatta livet, och uppdatera inläggen på jobbet. :( Så hur det blir sen när jag inte kommer att vara på jobbet på ett tag och inte ha tillgång till någon annan dator än denna, ja det återstår att se. :(
Just nu sitter jag i solen på utsidan. Dock blåser det lite idag så jag, som alltid fryser, tycker inte det är jättevarmt... men andra människor, inklusive mina barn (och jag själv) går ändå i t-shirts och kortbyxor, så riktigt så kallt är det inte. ;)
Jag antar att jag är kräsen och kräver MYCKET värme för att jag ska bli riktigt nöjd. :p
Nervositeten inför operationen börjar nu komma smygande. Oavsett om det är en liten eller en stor operation så är det likväl en operation, ett ingrepp. Dom ska in i min kropp och plocka ut delar av mitt innehåll. :s Samtidigt är jag sååå glad över att det äntligen är dax, jag har väntat efter operationsdagen länge nu.
Vissa dagar har jag ont flera gånger om dagen, vissa smärtor värre än andra.
Barnen ser jag knappt röken av här nere. Dom hittar kompisar runt varje hörn som dom leker med från morgon till kväll. :) Enda tiden jag får ihop med mina barn är när vi äter, och knappt då har dom tid att sitta still. :)
Josefin har börjat leka mycket med tjejen i vagnen bredvid, och det känns riktigt roligt. Då har hon förhoppningsvis äntligen en riktig kompis att leka med. Tjejerna är i samma ålder och verkar tycka om varandra. :)
Nu börjar det oxå bli dax för att planera Pontus barnkalas. Jag har ALDRIG varit så här sen i min planering. Han fyller ju 9 år om 10 dagar och barnkalaset blir helgen efter Midsommar, alltså helgen vecka 26. Söndag eftermiddag så att vi slipper vara hemma under helgen. ;)
Nu ska jag surfa runt lite och kolla på alternativ till barnkalas. Vi har inte ens kommit så långt i planeringen att vi bestämt oss för VAR kalaset ska hållas än! :o
Fy på mig, skärpning!
Tack och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar