måndag 27 juni 2011

Varberg

Idag har det varit en händelserik dag för mig och barnen.
Morgonen startade med att vi fick stressa iväg till Vårdcentralen eftersom jag, trodde jag, hade en tid till Distriktssköterskan kl. 10 för att ta bort mina stygn efter operationen. När vi väl kom dit, i god tid, visade det sig att dom bokat in mig kl. 11 :s Jag fick tiden kl. 10 på telefon, men dom hade inte bokat mig förrän kl. 11.Tur att vi inte hade någon tid att passa eftersom vi fick sitta i över 1 timme och vänta.
Efter Vårdcentralen åkte vi till banken och satte in pengar och tog oss en korv med bröd på Torggrillen i Falkenbergs centrum.
Efter maten åkte vi till Varberg för att promenera lite i Gallerian, ta en fika och tillslut avsluta dagen med en promenad på/i Varbergs fästning. :) Solen har lyst hela dagen och det har varit ett strålande och underbart väder! :)
På lördag har vi bestämt oss för att åka tillbaka till fästningen då dom har Medeltidsdagarna där lördag och söndag som Pontus gärna ville se på. Det visas riddare m.m. :)

Till helgen följer även Pontus kompis Emil med ner hit. Han åker ner med Peter på fredag och åker hem med oss på söndag.

Nu börjar ångesten så smått komma fram när jag tänker på att det bara är 1 vecka kvar tills jag börjar jobba igen. :s Det har varit såå underbart att få spendera så mycket tid här nere att jag önskar att tiden till semestern gick fortare än vad den gör! :o

Tack och Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar