onsdag 22 juni 2011

Kalas

Idag har vi haft kalas eftersom min älskade prins fyller hela 9 år idag! *Grattis! Hurra Hurra!* Han fick många fina presenter, som han blev väldigt glad över. :) *Tack*
Ikväll, efter kalaset, var det meningen att jag och barnen skulle åka ner till husvagnen igen, men efter lite eftertanke... och goda råd från familjen så väljer vi istället att åka ner imorgon förmiddag. Allting är packat och klart så det är bara till att åka när vi är redo. :) Josefin ska ha Midsommarfirande på dagis imorgon mellan kl. 10-12 som hon kan få vara med på innan vi åker. Under tiden passar jag och Pontus på att ta oss en tur på Allum för att byta två spel han fick i present idag, och eventuellt handla något för pengarna han fick av kusinerna Ebba och Frida. :)
Tänk att det redan är 9 år sedan som Pontus föddes... och jag är inte fyllda 30 än. ;) Tiden går såå ruskigt fort att jag knappt hinner med längre. :s
Jag inbillar mig själv att jag mår mycket bättre och att jag är piggare än vad jag egentligen är. :( Just nu är jag supertrött, och orkar knappt hålla ögonen öppna längre. Med andra ord blir det strax läggdax för mig.
En lång dag imorgon igen då det blir Systemet, handla inför Midsommar, mm.
Förresten så har jag INTE fått ordning på min dator, den lever fortfarande sitt egna liv, men jag skriver inläggen på datorn och uppdaterar helt enkelt via mobilen. ;) Fiffigt va! Alla sätt är bra utom dom dåliga. :p
Tack och Hej, nu orkar jag inte mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar