lördag 28 maj 2011

Jobbhelg...

Denna helgen är det min jobbhelg, och eftersom familjen är utflugen åt olika håll, och jag med andra ord är helt ensam hemma så spenderar jag helgen hemma hos pappa tillsammans med syster Johanna och hennes Linus. :) Onödigt för mig att behöva åka hem när jag ändå inte har någonting att komma hem till.
Peter och Josefin är nere i husvagnen tillsammans med Micke och hans barn Linnéa och Isabell, och Pontus är med Mathias och Mikael i en jaktstuga utanför Ullared. Han ska få prova på att skjuta med luftgevär och äta älgkött. :)

Imorgon är det middag hos mamma som gäller, Mors Dag imorgon. Dock har Pontus fotbollscup imorgon så det blir enbart jag och Josefin som åker till mormor och äter.
På måndag morgon är det äntligen dax, för en hel vecka (8 dagar) i husvagnen! Jag och barnen och mamma åker ner tidigt på måndag morgon och det ska bli såå underbart att få komma bort och bara vara i ett par dagar. :)

Nu sitter jag här ensam hemam hos pappa då Linus och Johanna fick åka till akuten i Kungälv eftersom Linus slagit huvudet så illa i Johannas bildörr att han fick en spricka i pannan och måste åka och sy. :( Stackaren. :( Jag hoppas det går bra för honom och att han klarar sig från hjärnskakning.
Jag ska strax gå och lägga mig, Johanna lovade att höra av sig så fort dom visste hur lång tid det tar på akuten, om det är mycket folk eller inte.

Nu är det strax läggdax, är helt slut efter en delad tur på jobbet idag. Natti Natti!

OBS! Förresten, så kan jag fortfarande inte uppdatera min blogg hemma, knappen Publicera inlägg vill helt enkelt inte fungera på min dator. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar