onsdag 11 maj 2011

Kompispris

ICA´s nya reklam med Ulf och Jerry är ju bara såå cool! ;)
Här kommer den:



Idag har det varit en kort dag på jobbet, nämligen ett pass 12-16. Passet startade med ett städ tillsammans med kollegan L, och avslutades med ett APT/Avskedsmöte med La Chief som slutar på fredag. Det känns riktigt trist och sorgligt att hon slutar, då jag tycker väldigt bra om henne.
Jag hann i alla fall få min sökta semester godkänd innan hon slutar! :) Med andra ord, både den 6 samt den 24 juni har jag semester, utöver mina semesterveckor. ;)

Imorgon är det oxå ett kort pass att arbeta, fast ombytt. Då arbetar jag nämligen 18-22. Ett tråkigt pass eftersom det känns så onödigt, men men... någon ska ju ta dom passen och ibland blir det helt enkelt jag.

Till helgen när det är dax för husvagnen igen så får vi besök, troligtvis både fredag och lördag. På fredag kommer eventuellt Johanna och Linus ner och stannar tills på lördag och på lördag kommer Tommy och Maritha ner och stannar tills på söndag.
Peter och Pontus åker med T och M hem på söndag så slipper vi ta två bilar med oss ner till helgen eftersom jag och Josefin stannar kvar tills på tisdag. :)

Nu ska jag fixa lite här hemma, ha en bra kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar