onsdag 10 augusti 2011

Besök.

Nu har vi äntligen börjat få ihop lite planer för resterande dagarna som vi har kvar här nere på Skrea. :)
Imorgon kommer syster L hit med sina två tjejer. De stannar över dagen, och det ska bli jättetrevligt!
På fredag kommer Peter ner igen, och OM jag har saknat honom under veckan! Så sant som det är sagt; man saknar inte kon förrän den är ur båset. ;)
På måndag eftermiddag/kväll kommer mamma ner och hälsar på över natten, och troligtvis åker jag och barnen hem på tisdag, samtidigt som mamma åker hem.

På söndag är högsäsongen slut här på campingen, vilket innebär att så gott som allting kommer att vara stängt hela nästa vecka och fram tills säsongen är slut. Lekrummet stänger på söndag och studsmattorna kommer troligtvis att vara öppna även nästa vecka. Skulle dom inte vara det så brukar dom öppna dom om barnen ber om det. :)
Denna veckan är dessutom kulmen för alla semesterfirare. Än så länge är det lite liv och rörelse på campingen, även om det denna veckan är betydligt färre än det varit tidigare veckor. Nästa vecka kommer det garanterat att bli tomt här nere, vilket innebär att även vi åker hem lite tidigare än planerat då en vän till mig bjöd med mig och barnen till Hönö över en dag i nästa vecka. :) Det blir lite tjitttjattande, god mat, samt lite krabbfiske för barnen. Sist vi var där var sommaren för 2 år sedan, och jag fick mersmak den gången och åker gärna tillbaka dit igen!! :)







I förra veckan förresten, så brann restaurangen ner som jag, Peter och hans föräldrar var och åt på veckan innan! :o Restaurang Gustaf Bratt!
http://www.expressen.se/1.2516805


Nu är det strax lite tv-mys! :) Natti Natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar