tisdag 9 augusti 2011

Regn!

Regn regn REGN! Nu är jag trött på det ständiga regnet!! :( Det är inte ens mitten på augusti, men det regnar och är lika kallt som om det vore hösten. :( Jag har fortfarande två veckors semester kvar, men om detta vädret fortsätter känns det skitsamma. Usch och fy, vad trist detta känns!
Barnen har dock kul ändå eftersom lekrummet fortfarande är öpppet *tack och lov* Barnen är aningen svårare att sysselsätta när det regnar så därför är det tacksamt att lekrummet fortfarande håller öppet.
Denna veckan har vi inga större planer, dock har vi syster L:s besök med tjejerna att se fram emot under morgondagen eller på torsdag. :) Det ska bli kul att få visa upp husvagnen och hur vi bor här nere! Det kommer säkerligen att bli en nostalgitripp för syster att ta ett varv runt campingen, då mycket är sig likt, men ändå är det mycket som är förändrat de senaste åren. Det ska bli trevligt, och kul för kusinerna att få leka. :)
Så fort regnet lugnat sig tänkte jag ta mig en cykeltur bort till Ica för att handla lite. Lite fika till finbesöket i veckan samt bröd och mjölk, som jag insåg imorse hade tagit slut. ;)
Nu ska jag ta på mig ett par strumpor, det är lite kallt om fötterna. Tack och Hej!

1 kommentar:

  1. Skall bli kul att se hur ni har det därnere! Tänk om jag bara kunde bestämma mig för vilken dag jag skall komma också ;-) Hörs efter 20.00 ikväll, då skall det vara uppdaterat på yr.no. Kramisar

    SvaraRadera