torsdag 12 juli 2012

Lång sista dag!

Idag är det en lååång sista arbetsdag för mig!! Jag började i Eriksberg kl. 8 imorse och slutar i Mölnlycke kl. 23.30 ikväll.
Tur att det snart är semester! ;)

Egentligen har jag inte så mycket att uppdatera för tillfället, men eftersom jag inte vet när jag nästa gång tar tag i skrivandet så är det lika bra att uppdatera nu, medans möjligheten.... och lusten, finns. :)
Igår var jag hemma ca. 21.30 och då var det fullt upp med att packa det allra sista. Det mesta var klart, men det som var tvättat och inte hade hunnit torka på morgonen innan jag åkte igår morse fick istället packas ner igår kväll.

Nu är det snart dax för mig att äta lite. Dock har jag inte bestämt mig än för vad jag ska äta. Inte för att jag har så mycket att välja på eftersom det inte fanns någon mat hemma att laga igår. (Har tömt kyl och frys nu när vi ska vara borta) Det blir ostfrallor, nudlar eller ägg. Det lutar mer åt stekt ägg just nu och nudlar innan jag slutar kl. 14 :)

Idag fick det bli en kort uppdatering, måste som sagt äta! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar