torsdag 5 juli 2012

Stora tjejen

Idag var det Josefins allra första fritidsdag på egen hand. :) Det hade gått jättebra, jag är såå stolt över min lilla tjej som nu börjar bli stor!
Pontus hade tyckt det var lite spännande och roligt tillsammans med lillasyster i bamba imorse. ;) Stora killen även han.

Fortfarande är det mycket jobb för mig. Just nu sitter jag i Eriksberg och har ca. 2½ timme kvar tills stängning och jag får gå hem. Jag har arbetat dagen i Mölnlycke så det blir en lååång arbetsdag för mig idag.
Tur att jag både tycker om att arbeta och tycker om mina arbeten. ;)

Imorgon är det husvagnen idag. Då stannar Peter och barnen kvar medans jag åker hem på måndag och åker och arbetar ytterligare en vecka innan min semester börjar.

Nu orkar jag inte skriva mer. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar