måndag 2 juli 2012

Sista helgen...

Idag var sista helgen att jobba för mig innan semestern. :) NU äntligen har jag slutat arbeta helg för ett par veckor!! *Skönt*
Denna helgen har, utöver jobbet för min del, tillbringats nere i husvagnen. Det är en underbar känsla att få smita från den trista vardagen här hemma ibland. Slippa alla måsten, bara vara!

Idag har jag upptäckt att We Love The 90´s kommer till Sverige, Göteborg till och med, i september! :) Det är någonting jag känner att jag MÅSTE gå och se, jag som älskar 90-talsmusik! Konserten, showen, eller vad man ska kalla den, kommer ursprungligen från Norge och har varit en stor succé där med flera utsålda konserter och flera hundratusen besökare.
De som uppträder är:
  • E-Type
  • Snap!
  • Dr Bombay
  • La Cream
  • Haddaway
  • Dj Sash
Detta år är ett magiskt år för mig, med mycket roligt att göra. Inte nog med Tomas Ledin i våras, i början på september blir det också Lady Gaga i Köpenhamn, i november blir det det traditionella Ladies Night, någon gång under hösten blir det även buskisen Campa i klaveret tillsammans med Peter och hans föräldrar på Lisebergsteatern. I år fick vi tyvärr inte ihop det till att gå på Vallarnas som vi gjort tidigare år.
Sist men inte minst hoppas jag på att även gå på we love the 90´s! :)

Efter ett hittills ganska tufft år med många motgångar av alla dess slag, så hoppas jag på att en gång för alla äntligen få njuta av medgångarna som sakta men säkert börjar uppenbara sig för oss. :)

Nu har jag lite annat att göra innan sängen, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar