torsdag 11 oktober 2012

VAB

Idag är jag hemma med Pontus som har ont i halsen. Det började redan igår, men vi trodde att det skulle gå över tills idag, men icke. Så idag är han hemma från skolan och jag hemma från jobbet. Imorgon är jag ledig så vi får avvakta tills ikväll för att se om han ska till skolan imorgon eller inte.
Han har en förmåga att alltid piggna till framåt förmiddagen/dagen så han börjar så småningom klättra på väggarna här hemma. ;)

Nu har det hänt lite det senaste. Idag, till exempel, blev jag äntligen färdig med fotoboken till killen i fotbollen! :) En sten som lättat från mitt upptagna hjärta. Jag hoppas dock att den är lika fin som det såg ut på datorn, lite nervös över att det inte ska bli bra är jag allt. :/
Pengarna som kommit in räckte dessutom till både Fifa 13 på Wii, som han ville ha, samt ett par hundra i biocheckar. :) Kul när det är så många som intresserar sig och vill vara med på sådant här! :)

För ett tag sedan hade jag en härlig eftermiddag i Allum tillsammans med älskade mammsen. Vi var  först och främst ute efter en jacka till mig då jag inte haft någon fin jacka de senaste åren. Det blev en jacka, en röd och jättefin jacka från Kappahl! :) Men det blev lite annat smått och gott oxå, bland annat leggings, tröjor och linnen från Hm. För mamma blev det koftor på Joy samt en kofta på Kappahl.
En lyckad eftermiddag och kväll, alltid härligt med lite kvalitetstid med mammsen. :)

Här nedan kommer ett collage med lite bättre bilder på hur vår nya vagn kommer att se ut! Vi längtar något så enormt!! Bara 6 månader kvar! ;)



Här nedan kommer oxå lite bilder från resan till Köpenhamn! :)






 
I måndags provade vi Linas barnkasse för första gången. :) Spännande med lite ny mat. Första rätten ska jag prova idag: Mild fiskgryta med ris.
Jag hoppas att det smakar bra, vi är lite skeptiska men det blir nog bra.
 
Nu ska Pontus ha datorn en stund, medans jag plockar här hemma lite. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar