lördag 21 augusti 2010

Hrrm.

Jaa, vad säger man?! Eller vad gör man rättare sagt?! Jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha en låst blogg eller om denna ska få vara öppen. :s
Samtidigt så vill jag ju kunna skriva lite privat i bloggen, vilket jag INTE kan göra om bloggen är öppen för allmän beskådan... så att säga...
Det tåls absolut att tänkas på. Förresten så har jag inte kommit på än hur jag ska få en låst blogg UTAN att behöva bjuda in vänner, jag kan ju ingen mailadress i huvudet! :o

Jaja, jag antar att det blir dagens projekt; att hitta en lösning på låst blogg utan att behöva bjuda in samt lära mig alla mailadresser i huvudet.

Kram så länge!


Jag har bestämt mig för att börja med att ha bloggen öppen för allmänheten, tills vidare, men märker jag att det känns fel och/eller spårar ur så låser jag den vid ett senare tillfälle.
Trevlig läsning. Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar