torsdag 26 augusti 2010

Ledig dag.

Imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig efter att ha jobbat fem dagar i rad. :) Jag får i alla fall ledigt en dag innan jag ska jobba helgen igen; lördag söndag och måndag. :p

På lördag kl. 08.05 ska Pontus samlas i Gråbo för att 08.35 börja första matchen på cupen. En lång dag för mig med andra ord med tanke på att jag efter halva dagen på cupen ska direkt till jobbet och jobba mellan kl. 13-22. :s Men vad gör man inte för sina barn? ... ALLT! ;)

Eftersom det är cup på lördag hade jag tänkt steka pannkakor imorgon så att vi får lite mat med oss på lördag. Cupen håller på från morgon till eftermiddag så det blir en lång dag även för barnen och därför behövs matförrådet fyllas på under dagen. ;)


På jobbet just nu känns det som att det är KAOS! :o Personalen sjukskriver sig, avbokar och VABAR på löpande band! :o En epidemi av sjuk personal för tillfället. :s

Förhoppningsvis är det övergående, snart är alla pigga och kry och på jobbet igen. ;) ... om vi har tur. :p


Nu har jag ändrat och raderat halva mitt inlägg och det innebär att jag är trött och borde ge mig för ikväll... vilket jag oxå gör. Trevlig kväll och Godnatt!
Förresten, någon som kan förklara för mig hur jag får bilderna NEDANFÖR min text istället för hela tiden ovanför allting? :o *Grr*



1 kommentar:

  1. Wow, vilken fin blogg du fått till - det blir mycket roligare att läsa :-) Vi hörs! Kramisar syrran

    SvaraRadera