fredag 27 augusti 2010

Ljus.

Idag fick jag äntligen hem mina ljus från Partylite som jag beställde och betalade för en månad sedan. :) Jag har helt enkelt inte träffat Marie som fixar ljusen åt mig förrän idag, därav anledningen till att det tagit så lång tid att få dom i min ägo.
Dofterna denna gången är: "Kokosnöt mjölkchoklad" samt "Kokoskräm" :) Mina favoritdfofter; allt som har med choklad samt kokos att göra. ;) Så nu doftar det av kokos och mjölkchoklad här hemma. *Ljuvligt*

Idag, på min lediga dag, har jag och Josefin varit och bytt Peters vadarstövlar hos Stjärnås Sportfiske på Redbergsplatsen. Dom hade spruckit i sömmen. Vi har oxå varit och handlat, lite tacos till ikväll samt lite annat smått och gott som behövdes handlas hem. :)
När Pontus kommit hem tog vi oss ner på torget och tog en fika med Maria. Längesedan vi sågs nu så det var riktigt kul att träffa henne! Efter fikan gick vi till BR och köpte varsin present till Pontus kompisar Joel och Philip som har kalas på Laserdome nu i helgen.
Vi passade oxå på att köpa nya gummistövlar till Josefin eftersom hennes andra både var för små samt trasiga och fick slängas i helgen.

Nu är det pannkaksdax! :) Ha en trevlig kväll alla, det ska jag ha. Vi ska mysa med Tacos ikväll hela familjen. ;)

1 kommentar:

  1. Trevlig kväll själv. Skall snart hämta tjejerna som varit på pyjamasparty sedan blir det fläskfilé med banan och curry. Vi har jobbat hårt med gräset idag så vi är helt slut i kroppen. Syns nästa helg. Kramis

    SvaraRadera