fredag 20 augusti 2010

Suck...

Jag har nu bytt blogg till blogger.com iställer för blogg.se, men tyvärr blev jag inte mycket klokare på den här sidan. :(
Varför ska det vara så svårt att få till en snygg blogg?! :o Jag vill ju kunna, precis som alla andra, göra en snygg blogg med snygg "header" samt fina bilder och bra inlägg... men Icke sa Nicke. Det vill sig tyvärr inte, datorspråk är helt enkelt för svårt för mig. :s Suck... Jag som så gärna vill!

Jaja, jag antar att det bara är att kämpa vidare, ni får helt enkelt hålla tillgodo att bloggen säkert kommer att ändras ett X antal gånger innan jag kommer att bli nöjd. :p

Ha en trevlig fredagskväll alla, jag har huset fullt av ungar så lugn och ro är det sista jag kommer att få ikväll. Kram kram!

NU har jag äntligen fått mig en fin design på bloggen, nu är det bara resten kvar;
  • hur får jag en låst blogg? (eller har jag redan det?)
  • hur gör jag ett streck rakt igenom sidan?

Det finns säkert fler frågetecken och jag kommer säkert att fastna här en stund till, för ni som känner mig, ni vet att jag inte ger mig förrän jag är färdig. ;) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar