tisdag 31 augusti 2010

Sådärja.

Nu är mitt körkort förlustanmält hos både polisen och Transportstyrelsen. Det var enklare än jag trodde. Hos Transportstyrelsen gjorde jag det på nätet. "Klick Klick" så var det färdigt. :) Via polisen räckte det med ett telefonsamtal till 114 14 så var även det färdigt. :)
Skulle körkortet mot förmodan nu komma fram så var det bara att ringa så lägger dom ner utredningen (eller vad det kallas). Förlustanmälan.
Nu kan jag i alla fall med gott samvete köra bil utan att oroa mig för att åka på en poliskontroll, nu har jag dragit mitt strå till stacken och gjort en anmälan på att det är borta.
Eftersom jag verkligen har noll lust att ge mig iväg någonstans idag är jag lycklig över att allting kunde lösas så smidigt på telefon och att jag slapp ta mig till någon polisstation.

Ikväll är det spinning som gäller. Det är ett Baspass, som jag egentligen inte vill gå på längre men det är mitt absoluta favoritpass idag. Det är en ung tjej som heter Anna som har passet och hon har grym musik och ett riktigt go i sina pass. Discolåtar, något som passar mig ypperligt. ;) Så... ikväll blir det till att vara lite nyttig på cykeln. :) Bra musik är A och O när det kommer till ett bra spinningpass! :)

So long everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar