söndag 10 juni 2012

Bröllopsdag

Igår hade jag och min älskade make bröllopsdag! I 6 härliga... och turbulenta år har vi varit gifta. :)
Igår var en härlig och mysig dag på alla sätt och vis. Vi startade dagen med att åka och köpa varsitt par skor. Ett par Björn Borg till Peter och ett par Cerisa till mig. :)

På kvällen tog vi en taxi in till Falkenberg Centrum och åt middag på Harrys. :) Maten var god, sällskapet underbart och vi hade det riktigt mysigt. Hemvägen promenerade vi. Vi tog en extra lång promenad som tog oss lång tid att gå. *Underbart mysigt*
Framåt slutet på kvällen somnade jag i soffan, så då var jag tyvärr inget vidare sällskap till Peter. :(

Idag har det regnat... regnat... och regnat! Igår hade vi tur som hade uppehåll stora delar av dagen! :)
Nu blir det återigen en helg vi inte åker ner, nästa helg, då jag jobbar. Nästa gång vi åker ner blir Midsommar, då oxå prinsen fyller 10 år! :)
Herreguud vad tiden går fort! :o

Just nu väntar jag på att maskinen med tvätt ska bli färdig så att vi kan åka och handla, hämta Josefin hos Meja, och köpa pizza (McWrap på McDonalds blir det nog dock för mig istället) ;)

Tack och Hej! Kram

1 kommentar:

  1. Grattis till de 6 åren! Jag såg på facebook att ni hade en mysig dag <3

    SvaraRadera