tisdag 5 juni 2012

Tisdag och ledig dag

Ja, som sig bör inom vården så är man ledig då alla andra jobbar, och tvärtom. :) Vilket innebär att jag jobbar imorgon då alla andra är lediga. :)
Det gör mig dock ingenting, det är ju jag själv som lagt mitt eget schema. ;)

Just nu håller jag på att importera alla bilder från den externa hårddisken till datorn igen. Inte för att det egentligen behövs på datorn, mer som ett litet "minne" för mig, eftersom jag älskar alla mina foton! :)
Jag ska dessutom redigera några kollage i bloggen.

Imorgon ska jag, som sagt, jobba. Efter jobbet blir det en tur till IKEA för att köpa ett soffbord till soffan vi köpte sist vi var nere i husvagnen. :) Vi har tittat på ett bord som heter Lack, jättefint och lagom stort bord för tältet.
På fredag är det nämligen äntligen dax för Falkenberg igen! Efter två helger hemma längtar vi alla ihjäl oss efter att få komma ner igen! :)

Igår hade jag ett riktigt monsterpass på jobbet, närmare bestämt 11½ timme! :o Vi startade med APT 12-16.30, för att sedan gå på ett kvällspass 16.30-23.30 :/ Låång och seeg dag igår! :(

Idag har lilla fröken bus blivit "avtackad" på dagis, snart tar hon det stora klivet och blir fritidsbarn istället för dagisbarn. :) Usch, vad tiden går fort!
Den 28 juni är det dax för första inskolningsdagen på fritids.

Idag har jag också varit lite duktig och fått förnyat mitt recept på allergitabletter samt fixat två! parkeringsplatser till oss. :) En via Partillebo from. 1 juli, och en via kompisar som bara har en bil men har en parkeringsplats nere hos oss. :)
Från en parkeringsplats till våra behövande tre på en dag, inte illa! ;)

Nej, nu ska jag kolla ikapp det jag missat på Greys Anatomy (Dom två sista avsnitten), imorgon känns det lite tajt om tid. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar