onsdag 29 december 2010

Jag glömde ju...

.... att nämna alla "högtider" vi har framför oss nästa år, också kallat år 2011.

Vi börjar från början:
  • I början på februari fyller mamma 60 år
  • I början på maj fyller pappa 60 år
  • I slutet på maj tar Johanna studenten
  • I början på juni har jag och Peter varit gifta i 5 år
  • I slutet på juni fyller Johanna 20 år
  • I slutet på juli har jag och Peter varit tillsammans i 10 år
  • I mitten på augusti firar svåger 40 år
  • I början på september firar syster 40 år

Det bara kryllar av jämna antal nästa år! :o Inte nog med det, Josefin fyller 5 och två kusiner fyller 10. :o Helt makalöst att alla väljer att fylla jämnt samma år! :o
Dessutom ska vi däremellan fira farmor, farfar, farbröder, andra kusiner, mm... som inte fyller jämnt. Usch, jag blir trött bara jag tänker på nästa år...
Vi kommer att vara fullbokade hela 2011! Det är tur att jag älskar att fira kalas då. ;)

Tack och hej.... på dig Svej! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar