torsdag 9 december 2010

Nu börjas det

Jaha, då börjas det.... Smutskastningen av Idol-finalisterna. Senaste rapporten om finalisterna är att de är ett par, som det påstods att Jay erkänt... men när man lyssnar på klippet så säger han inte rätt ut att dom är ett par, men han förnekar det inte heller. Med andra ord tror jag mycket väl att det kan vara så att dom visst har en romantisk relation som ryktet säger, men det måste ju inte innebära att relationen är seriös. Det kan lika gärna vara i stundens hetta, dom umgås mycket, dom förstår varandra och på så sätt kan känslor ha uppstått... oskyldiga känslor eller inte, men jag får ändå känslan av att 2010 är pajkastarnas år....
För ett tag sedan kom boken om kungen ut: "Den motvillige monarken", nu pratades det imorse om att Börje Ahlstedt skrivit en bok där han avslöjar hemligheter om kändisar. Dessutom var det ytterligare en bok på gång som handlade om kändisar... och nu Idol-finalisterna. När ska detta ta slut?! Varför är det så spännande och intressant att smutskasta varandra?!
Jaja, nog om det. Blir bara så trött på all pajkastning, men men... inget jag kan påverka eller göra något åt, kan helt enkelt se till att hålla mig borta från att läsa böckerna.... något jag än så länge lyckats väääldigt bra med, är inte det minsta intresserad. ;)

Idag har jag jobbat. Det var riktigt skönt att vara tillbaka igen, även om det, som alltid, är otroligt mycket att göra. 16:17 stämplade jag ut idag.... Det blev lite sent på grund av.... mycket att göra. ;)
Imorgon samt hela helgen är jag ledig. :) Mamma och Lasse kommer på middag på lördag, något som ska bli jättetrevligt! :) Vad det ska bjudas på vet jag inte än, men jag har lite småtankar. ;) Har planer på att även bjuda på glögg.... *gott* Årets första glögg drack jag igår, både innan julbordet och... innan! :p

Julbordet igår var gott. :) Innan julbordet startade samlades vi ett gäng hemma hos ena kollegan och drack lite glögg och hade det trevligt tillsammans. Jag fullkomligt älskar mina kollegor, vi har aldrig långt till skratt och vi skrattade flera gånger så att tårarna rann igår! :) *Lovely* Vi bjuder på oss själva, gör narr av varandra... fast alltid med glimten i ögat. Jag har verkligen hittat hem när det kommer till jobb och kollegor! Jag är sååå glad! :)

Nu är det dax för lite kvällsmat, magen skriker efter mat. Snart läggdax för trollen oxå, och efter det blir det Criminal Minds. :) Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar