tisdag 19 april 2011

Härlig helg

Jaa, även om det kan anses vara riktigt trist och segt att arbeta helg så finns det vissa människor i ens närhet som faktiskt förgyller helgerna och fyller dom med en massa skratt och tårar av glädje. :) En av dessa underbara och härliga människor är såklart min älskade J.H. Hon får mig alltid att skratta så att tårarna rinner. Utan henne hade helgerna enbart varit långa och gråa och trista. TACK för att du är du och för att du får mig att må så bra som jag gör i din närhet... och tack för alla härliga skratt du ger mig! ;) Du är älskvärd och betydelsefull, det ska du veta. @--;--
Självklart har jag även många andra i min närhet som betyder oerhört mycket för mig, men som jag nämnt tidigare så betyder vissa människor helt enkelt lite mer. ;)

Igår fick vi äntligen hämta husvagnen! :) Som vi längtat och väntat, och nu är den ÄNTLIGEN i vår ägo, registrerad på MIG! :o
Nu står den hemma hos Peters kollega Peter ute på Hisingen fram tills imorgon bitti då vi hämtar den och ska dra ner den till Falkenberg. :)
Vagnen var superfin, precis så fin som jag minns den!
Kvällen ikväll kommer att gå ut på att tvätta upp alla kläder i tvättkorgen samt se över vad som ska packas ner och plocka fram det som ska med ner redan imorgon. (Täcken, kuddar, husgeråd, mm)
Eftersom jag missade Desperate Housewives förra veckan och inte hunnit se det på nätet än så är det risk för att jag inte tittar ikväll heller. :(

Redan på torsdag åker vi ner för att fira påsk, och troligtvis kommer även fröken J med familj oxå ner redan på torsdag. Det kommer att bli en kanonpåsk i år som jag ser fram emot riktigt riktigt mycket!! :)

Nu har jag lite annat att pyssla med, har inte tid att sitta här. Uppdaterar när tid och tillfälle ges!

GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar