fredag 22 april 2011

Skrea

Igår kom vi äntligen fram till mitt älskade Skrea! :) Vagnen hamnade på plats i onsdags och igår packade vi in alla våra grejer i bilen och begav oss iväg efter jobbet. Det var en magisk känsla att få vakna upp första natten i husvagnen... på Skrea Camping! :)
Fina fröken J och hennes familj anlände även dom igår kväll, så idag ska vi alla hjälpas åt att sätta upp vårat tält, golv, mm. Det är en fullspäckad dag vi har framför oss, men ack så roligt! Jag längtar efter att få upp tältet och efter att få ordning i tältet, jag längtar efter grillat ikväll, att få inviga våran nya grill tillsammans med fröken J och hennes familj! :)
Det är mycket att längta efter just nu, men förhoppningsvis är det mesta av längtan stillad redan i eftermiddag. :)

Nu ska jag vara lite social, ha en härlig påsk, det lovar jag att jag ska ha! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar