lördag 12 februari 2011

Äntligen!

ÄNTLIGEN har banken hört av sig! Vi fick det lånet vi ville ha så nu är det bara resten som ska ordnas tills husvagnen står på plats. :)
Dock blev vi lite besvikna när vi var hos Bengts Husvagnar i Alvhem i söndags, där vi köpt husvagnen... Det visade sig att vagnen inte tillverkas förrän den sista mars och det innebär leverans i mitten på april och dom kunde inte garantera oss leverans till den 20 april då vagnen ska köras ner till Falkenberg. :( Nu spricker alla våra planer! Jag som tagit semester för att kunna åka med ner, och dessutom tagit semester över påsk.... på mina lediga dagar. ;) Nu kan jag lika gärna gå in och jobba lite extra över påsk, om vi inte får husvagnen i tid. :(

Igår kväll och idag har jag jobbat. Imorgon gör jag min första delade tur, vilket innebär att jag börjar 6.45 imorgon bitti, slutar 11.45 och börjar 16-22 igen. :s Det får helt enkelt bli en tripp ett par timmar till pappa imorgon på dagen, helt meningslöst och onödigt att åka hem.

Nu har jag bokat service på bilen via nätet. Dom kontaktar mig senast nästkommande vardag, alltså på måndag. Bilen behöver in på service så det var på tiden att boka upp något.

Nu orkar jag inte skriva mer, jag har huvudvärk och knappt ätit något idag, mår lite illa. :( Jaja, det släpper väl med hjälp av lite sömn. ;)
Hoppas Göteborg har mycket bra att erbjuda ikväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar