torsdag 10 februari 2011

Varför ska det vara så svårt?!

Varför ska det vara så svårt att få en bankman som faktiskt värnar om sina kunder?! Vi har fortfarande inte fått svar från killen på banken där vi var i onsdags i FÖRRA VECKAN! :( Han lovade att vi skulle fått besked i torsdags, senast fredags, och det är snart en vecka sedan och han har ännu inte hört av sig. Jag börjar tröttna på att hela tiden bli ignorerade. Varför är folk inte mer förstående?!
Jag förklarade ändå vår situation för killen på banken, att vi valde att byta bankkontor på grund av att den tidigare kontakten vi hade inte ringde upp oss som han lovat.... och nu gör han samma sak! :o Vad krävs för att få en anständig, ordentligt kontakt inom banken?! En massa miljoner på kontot? För isåfall är vi rökta flera gånger om för några miljoner kommer det aldrig att finnas på vårt konto. :(
Peter ringde upp honom igår, M, och pratade in på telefonsvararen, men han ringde aldrig upp. Jag har ringt idag utan svar. Ska man verkligen behöva jaga? Ska det inte vara lite i hans intresse att ta kontakt med oss?
Snart byter jag bank!

Var bara tvungen att skriva av mig lite, nu ska jag vila en stund. Karaoke ikväll, och då blir det sent. ;) Kram

1 kommentar:

  1. Byt bank med en gång!!! Det är självklart de som skall värna om kunderna, inte tvärtom. Det finns flera banker att gå till.

    Ha det så kul ikväll! Kram

    SvaraRadera