lördag 5 februari 2011

Lyckad kväll

Kvällen igår blev riktigt lyckad!! ... fast kan den bli någonting annat när man får spendera en hel kväll tillsammans med sin älskade mamma och syster?! ;)

Maten var som vanligt gudomligt god, och filmen var faktiskt helt ok. Inte någon jättehöjdare direkt, men en helt klart ok film. :) Den var lite seg emellanåt och den slutade inte riktigt så som jag ville att den skulle sluta, men man kan inte alltid få som man vill. :p

Idag är det kalas hemma hos mamma kl. 15. Det bjuds på smörgåstårta och tårta *Mums* Ska bli riktigt gott. Som jag skrivit innan så tackar man inte nej till att få bli lite bortskämd emellanåt. ;)

Ikväll är det första delfinalen i Melodifestivalen! :) Jag, som tycker om Melodifestivalen kommer garanterat att sitta bänkad framför Tvn ikväll. ;) Dom som sjunger ikväll är:

  • Dilba

  • Swingfly

  • Jenny Silver

  • Jonas Matsson

  • Le Kid

  • Rasmus Viberg

  • Pernilla Andersson

  • Danny

  • Det var inte många ikväll som man hört talas om tidigare, men det innebär ju inte att dom inte kan göra succé ändå. Nu får vi hålla tummarna på att första startfältet är ett bra startfält. :)

    Just nu är jag ensam här hemma. Peter spelar bandy, Pontus sov över hos en kompis inatt och är fortfarande kvar där och Josefin sprang precis hem till Linnéa för att leka. Skönt med lite lugn och ro en stund. :) Josefin är ju så stor tjej nu att hon lärt sig koden in till husen här så nu slipper vi ha dörren öppen för henne eftersom hon kan ta sig in själv.... och det är samma kod till alla husen i Nedre Björndammen så vi behöver heller inte gå med henne till kompisarna längre och öppna dörren för henne. :) *Duktig tjej, stolt mamma*

    NU tänkte jag passa på att städa och röja undan lite här hemma. Sådana där roliga saker som man får pyssla med när man är ensam hemma. ;) Jag tänkte oxå passa på att göra mig själv iordning och åka och handla lite.... som sagt.... medans jag är själv och slipper ha släptåg. ;)

    Ha en bra kväll alla nära och kära! Kram

    GRATTIS i efterskott älskade underbara mamma på 60-årsdagen!

    1 kommentar: