måndag 14 februari 2011

Lek och Buslandet

Idag har jag och barnen varit på Lek och Buslandet tillsammans med min kollega Jenny och henns två barn Hampus och Wilma. :) Kul när man som kollegor kan umgås även utanför jobbet. :) Det har varit en bra men intensiv ledig dag.
Imorgon är det jobb som gäller igen, så idag ska jag försöka hinna tvätta upp så mycket som möjligt så att tvättkorgen blir tom inför dagis och fritids imorgon. Pontus har ju lov denna veckan så imorse blev det sovmorgon, jag slapp gå upp med honom till skolan. :)


Fina tjejerna Wilma och Josefin

Igår gjorde jag min första delade tur på jobbet, och jag blev sååå ruskigt trött av det passet! :o Det passet, samt lite lek på Lek och Buslandet har gjort mig trött! Jenny slängde in mig i hoppborgen, hon tyckte jag passade bra där. :p (Kan meddela att hon inte var ensam om att tycka det) :p

Nu orkar jag inte uppdatera mer, ska bränna ut en ny skiva med lite ny och go musik. :) Ikväll är det CSI New York, om jag orkar hålla mig vaken! :) Natti Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar