onsdag 2 februari 2011

Fritt fram

Nu är det äntligen fritt fram att skriva om dom stora planerna på fredag! :) Mamma fyller ju 60 år på fredag och ska inte fira med familjen förrän på lördag, så jag och syster Linda ville inte att mamma skulle sitta ensam på sin 60-årsdag (Lasse jobbar kvällen) så vi har ett tag planerat fram och tillbaka på hur vi bäst ska fira hennes dag.... Resultatet blev att vi bjuder ut henne på middag och bio på fredag kväll. :) Vi ska äta på Restaurang Danilo och se filmen Welcome to The Rileys.
Filmens presentation lät först ingen höjdare, men efter att ha sett trailern verkar filmen faktiskt riktigt bra!


Idag mår jag bra... Eller ja, jag mår bra psykiskt till vissa delar. Jag har nämligen spenderat tid med mina barn. Igår spelade jag Monopol med Pontus i 1½ timme och fick ordentligt med spö! ;) Idag pusslade jag med Josefin, två stora pussel la vi tillsammans hon och jag. :) Det är det lilla i vardagen som gör det. :) *Kärlek*

Nu är det snart Fuskbyggarna på tv så jag ska passa på att göra mig färdig för natten, börjar jobba 6.45 imorgon bitti. :s Har egentligen mycket mer jag vill få sagt, men bloggorken och inspirationen infinner sig inte för tillfället, för mycket runt omkring just nu. :(
Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar